همه چیز در مورد لیپوماتیک

پیکر تراشی پیشرفته به روش لیپوماتیک

همه چیز در مورد لیپوماتیک

پیکر تراشی پیشرفته به روش لیپوماتیک

چاقی شاید بزرگترین مشکل قرن باشد ، مصرف غذای چرب و نبود تحرک باعث چاقی شده است.این چاقی عمدتا در نواحی شکم ، پهلوها ، داخل و خارج رانها می باشد. خانم ها چون به تناسب اندام خود بسیار اهمیت می دهند از بروز چاقی ها بسیار شاکی هستند . در حال حاضر می توان چاقی ها را با جدیدترین متدهای درمان چاقی ، لیپوماتیک اینفراسونیک درمان کرد. امروزه لاغری و تناسب اندام با استفاده از لیپوماتیک، به عنوان یک روش سریع و بی خطر رایج است.

در بین تمامی روشهای درمان چاقی عمل لیپوماتیک با توجه به مکانیزم خوب دستگاه (هوشمند بودن سر کانولای دستگاه ) و همچنین عملکرد فوق العاده ان مورد
توجه بیشتر پزشکان متخصص وهمچنین مراجعان محترم قرار گرفته است که این روش توسط پزشکان با تجربه نتایج شگفت انگیزی را به دنبال داشته است.

  • ۰
  • ۰




چندین عامل پزشکی وجود دارد که پروتز سبک وزن تر را تأیید می کنند. وزن پروتز سینه مسئله ایست که اخیرا مورد توجه واقع شده است.  مطالب سنتی بیشتر بر این مسله متمرکز بود که پروتز می بایستی وزنی شبیه سینه ی طبیعی داشته باشد.

اما یافته های جدید بیشتر بر مسئله ی وزن کمتر پروتز سینه متمرکز هستند. 

در هر حال، با پیشرفت علم و تکنولوژی قطعا روش ها و گزینه های بهتری برای بهبود کیفیت زندگی مردم ایجاد می شود.

در تمام صنایع همین مسئله صدق می کند. زمانی که محصول جدیدتری به بازار می آید مصرف کنندگان در می یابند که گزینه های بهتری هم می توانند داشته باشند.  

و این پیشرفت های تکنولوژیکی، رفتار مصرف کننده و ادراکات وی را تغییر خواهد داد.


- مسائل جدید پیرامون وزن پروتز سینه 

علل پزشکی وزن سبکتر


از نقطه نظر علمی، در حال حاضر


مثلا زنان بالای 60 سال که دارای بیماری تراکم استخوان هستند، برای کاهش شتاب پوکی استخوان بهتر است پروتز های سبک تری داشته باشند.



علاوه بر این، در برخی بیماری ها نیز، بیماران بهتر است از پروتز سبک وزن استفاده کنند. زیرا پروتزهای سنگین ممکن است فشار بیش از حدی بر گره های لنفاوی بالای استخوان ایجاد کنند. 


مواد پروتز سینه
امروز بیشتر پروتزهای سینه از سیلیکون که یک ماده ژل مانند و نرم است، ساخته می‌شوند. یک پروتز سیلیکونی می‌تواند ظاهری واقعی‌تر و احساسی طبیعی‌تر در فرد ایجاد کند. بسیاری از زنان پروتز جنس سیلیکونی را به دلیل احساس طبیعی آن برای شریک جنسی حین رابطه‌ی جنسی انتخاب می‌کنند. دو نوع پروتز سینه سیلیکونی موجود است که عبارتند از:

نامتقارن: فقط برای سمت چپ و یا تنها برای سمت راست طراحی شده است.
متقارن یا گلابی شکل: این نوع در هر دو طرف قابل استفاده است و می‌تواند فضای خالی سینه را به راحتی پر کند.
پروتز سینه سیلیکون ممکن است در مقایسه با مدل‌های فومی به ویژه برای زنانی با سینه‌های بزرگ، سنگین‌تر به نظر برسد. این پروتز با وجود سنگین بودن با تعادل وزن به استوار ماندن شانه‌ها در حمایت از آن کمک می‌کند. این جنس پروتز برای 2 الی 5 سال عمر خواهد کرد، به شرطی که تحت آسیب ناشی از آب نمک، کلر و آب داغ قرار نگیرد. زیرا در این شرایط پوسته‌ی خارجی آن تخریب خواهد شد. انواع پروتز سیلیکونی قابلیت شست‌وشوی دستی دارند.
البته انواع دیگری از پروتزها مانند فوم مصنوعی نیز در دسترس هستند. پروتز سینه فوم سبک‌تر و خنک‌تر است. پروتز جنس فوم برای افراد فعال یا زنانی که در محیطی با آب و هوای گرم زندگی می‌کنند، مناسب‌تر خواهد بود. پروتز مخصوص شنا از جنس مقاومی ساخته شده است تا در مقابل آب نمک یا کلر آسیب نبیند.
رنگ پروتز سینه
هر چند که امکان رسیدن به رنگ دقیق پوست کمی مشکل است اما تولیدکنندگان پروتز، آن‌ها را در انواع رنگ‌های پوست ساخته‌اند تا استفاده کنندگان بتوانند با رضایت بیشتری پروتز مصنوعی خود را انتخاب کنند. داشتن یک پروتز نزدیک به رنگ پوست می‌تواند به احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتر فرد کمک کند. حتی برخی از شرکت‌ها برای جلب رضایت به صورت سفارشی رنگ پروتز مورد نظر مشتری را تولید می‌کنند. برخی از زنان نیز با خرید یک پوشش برای پروتز سینه، رنگ آن را به پوست خود نزدیک‌تر می‌کنند.

پوشش‌ها و قاب‌های پروتز سینه
برخی پوشش‌ها برای حمایت بیشتر از این عضو مصنوعی ساخته می‌شوند. ممکن است استفاده از برخی از پشتوانه‌های طراحی شده مانند پارچه یا یک پانل نرم ژله‌ای به همراه پروتز در ایفای این نقش مؤثرتر باشند. در واقع این پوشش است که می‌تواند ناهمواری موجود در قفسه‌سینه را جبران کند و باعث قرارگیری متناسب پروتز بر روی سینه شود. از دیگر مزایای پوشش پروتز سینه جلوگیری از صدایی است که هنگام گیر افتادن هوا در پشت پروتز ایجاد می‌شود. پوشش مناسب می‌تواند از ایجاد راش و حساسیت نسبت به پروتز بر روی پوست ناحیه‌ی قفسه‌سینه جلوگیری کند. برخی پروتزها دارای پوشش هستند و برخی باید جداگانه سفارش داده شوند.
پروتز نوک سینه
نوک سینه‌های مصنوعی نیز از سیلیکون نرم ساخته شده‌اند که می‌توانند در یک پستان بازسازی شده یا یک فرم پستان دارای نوک صاف یا فرو رفته استفاده شوند. آنها در اندازه‌های مختلف و رنگ‌های متنوع پوست در دسترس هستند. اما برخی تولید‌کنندگان به صورت سفارشی، رنگ مورد نظر فرد را مطابق با نوک سینه‌ی دیگر تولید می‌کنند.
لباس‌های ویژه متناسب با یک پروتز
لباس زیر زنانه مناسب با یک جیب برای نگهداری پروتز طراحی شده است. جیب‌های دوخته شده به پستان بند یا لباس نیز می‌تواند برای جاگذاری پروتز سینه استفاده شود. در صورت خرید پروتز سینه سفارشی دیگر نیازی به خرید جداگانه لباس یا بند ویژه نیست. مایوهای مخصوصی نیز برای نگهداری پروتز در محل در زمان شنا تولید شده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی